DarkTree Cotton Ball Version: 2.00 Modified: 08/27/2002 Author: Mark Naivar // OK - don't look too close.... Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Process 1 : Composite Percent { DarkData: 5, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Fuzz Thickness Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0 Percent_B : 1 } Natural 2 : Clouds Percent { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.804 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Density : 6 Puff_Size : Link_To 9 | Percent Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Percent: Background : 0 Puff : 1 } Shader 3 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.701 Light1_Rotate : 0.917 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 4 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 8 | Bump Alpha : Link_To 6 | Percent } External 4 : Incident Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : Link_To 5 | Percent Pitch : 0 Heading : 0 Color: Edge : Link_To 11 | Color Facing : Link_To 10 | Color } Generator 5 : Bias Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 2.47 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 1 Phase_Min : -0.05 Phase_Max : 1.09 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Bias : 0.63 } External 6 : Incident Percent { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : Link_To 7 | Percent Pitch : 0 Heading : 0 Percent: Edge : 0 Facing : 1 } Generator 7 : S_Curve Function { DarkData: 2, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 4.82 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : Link_To 2 | Percent Phase_Min : -0.25 Phase_Max : 2.84 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } External 8 : Incident Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.999998, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Pitch : 0 Heading : 0 Bump: Edge : 0 Facing : Link_To 12 | Bump Bump_Scale : 1 } External 9 : Incident Percent { DarkData: 4, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Pitch : 0 Heading : 0 Percent: Edge : Link_To 1 | Percent Facing : 0 } Natural 10 : Clouds Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.804 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Density : 6 Puff_Size : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 0 | Color 2 Puff : Link_To 0 | Color 1 } Natural 11 : Clouds Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.804 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Density : 6 Puff_Size : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.75 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 0 | Color 1 Puff : Link_To 0 | Fuzz Color } Noise 12 : Ether Bump { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1.21212, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.21212, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.21212, 0 Common: Roughness : 0.703 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : 5 Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 0.1 } Noise 13 : Worm_Sign Bump { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 50, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 50, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 50, 0 Common: Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Blend_Function : 0 Input_Seed : 1 Bump: Low : 0 High : 0.25 Bump_Scale : 0.01 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 181, 181, 181 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 219, 219, 219 Tweak : IF_COLOR Tweak : Fuzz Color Tweak : 255, 255, 255 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Fuzz Thickness Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.2 }