DarkTree Rosewood Version: 2.00 Modified: 05/21/2001 Author: Grimalkin -- DarkSim // A highly figured rosewood texture. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Pattern 1 : Stripes Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : -2.44938e-007, 1.77515, 0, 0 Trans_1 : -5.60353, -7.75942e-008, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Center : Link_To 3 | Percent Width : Link_To 10 | Percent Blend_Function : 0 Color: Stripe : Link_To 9 | Color Background : Link_To 0 | Color 3 } Control 2 : Randomizer Percent { DarkData: 6, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.25, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.25, 0 Common: Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Percent: Percent_Minimum : 0.3 Percent_Maximum : 0.8 } Natural 3 : Agate Percent { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : -1.04907e-008, -0.24, 0, -1.7214 Trans_1 : 1, -4.37114e-008, 0, -0.595219 Trans_2 : 0, 0, 1, 2.04 Common: Roughness : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.8 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Percent: Low : 0 High : 1 } Noise 4 : Rough Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.197239, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lacunarity : 0.835 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.405 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 1 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 1 | Color High : Link_To 8 | Color } Natural 5 : Lumps Percent { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 8, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.0101, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 8, 0 Common: Lump_Size : 0.09 Density : 1 Blend_Function : Link_To 6 | Percent Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Sampling_Options : NONE Percent: Background : 0.85 Lumps : 0.75 } Generator 6 : Gain Function { DarkData: 3, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Gain : 0.04 } Process 7 : Darken Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Invert : FALSE Mask : Link_To 5 | Percent Color: Background : Link_To 4 | Color } Natural 8 : Agate Color { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2.30769, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : Link_To 10 | Percent Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.545 Contrast : 0.875 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 0 | Color 4 High : Link_To 0 | Color 5 } Gradient 9 : Linear_Gradient Color { DarkData: 4, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 1.29747e-007, 0, 0 Trans_1 : 1.29746e-007, 3.96825, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : Link_To 10 | Percent Repeat_Flag : TRUE Color: Top : Link_To 0 | Color 1 Bottom : Link_To 0 | Color 2 } Generator 10 : Noise Function { DarkData: 5, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 0.2 Amplitude : Link_To 2 | Percent Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : Link_To 11 | Percent Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Percent: Input_Seed : 1 Vary_Regions : TRUE Repeat_Flag : FALSE Blend_Weight : 0.155 } Generator 11 : Noise Function { DarkData: 6, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 0.2 Amplitude : 0.1 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Percent: Input_Seed : 9 Vary_Regions : TRUE Repeat_Flag : FALSE Blend_Weight : 0.155 } Shader 12 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.845 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 7 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : Link_To 0 | Reflectivity Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : 0 Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 121, 62, 21 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 27, 14, 5 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 3 Tweak : 190, 77, 50 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 5 Tweak : 36, 18, 6 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 4 Tweak : 147, 57, 32 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.675 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Reflectivity Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 1 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 1 }