DarkTree Electro-Scan Version: 2.00 Modified: 06/05/2001 Author: Skyler Swanson // A micro-scanning surface. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 100 Aspect_Height: 100 Scale: 2 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Shader 1 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 7 | Color Diffuse_Level : 0 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 1 Specular_Level : 0 Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.2 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 6 | Bump Alpha : 1 } Process 2 : Hue_Rotate Color { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Invert : FALSE Amount : Link_To 3 | Percent Color: Background : Link_To 0 | Edge Color } External 3 : Incident Percent { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : Link_To 4 | Percent Pitch : 0 Heading : 0 Percent: Edge : Link_To 5 | Percent Facing : 0.5 } Generator 4 : Bias Function { DarkData: 4, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Bias : 0.776 } Process 5 : Composite Percent { DarkData: 4, -2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Hue Shift Invert : TRUE Percent: Percent_A : 0 Percent_B : 0.5 } Noise 6 : Rough Bump { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 0.22 } External 7 : Incident Color { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Pitch : 0 Heading : 0 Color: Edge : Link_To 2 | Color Facing : Link_To 0 | Facing Color } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Edge Color Tweak : 61, 6, 187 Tweak : IF_COLOR Tweak : Facing Color Tweak : 0, 0, 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Hue Shift Tweak : 0.935 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 2 }