DarkTree Circuit Version: 2.00 Modified: 05/16/2001 Author: DarkSim - Skyler Swanson // This darktree generates a cool circuit board-like surface. This // is detailed and so is prone to aliasing. Turn on anti-aliasing // features with this. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Manhattan Percent { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1.66667, 0, 0, -1.66667 Trans_1 : 0, 1.66667, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.66667, 0 Common: Roughness : Link_To 0 | Roughness Lacunarity : Link_To 0 | Lacunarity Lacunarity_Lock : FALSE Density : 6 Block_Size : 0.37 Strata_Function : Link_To 2 | Percent Blend_Function : Link_To 4 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.7 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Percent: Low : 0 High : 1 } Generator 2 : Bell Function { DarkData: 5, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 3.25 Amplitude : 0.4 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.4 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Skew : 0.5 } Gradient 3 : Mask_Gradient Bump { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 1 Shell_Position_3 : 0.485 Shell_Position_4 : 0.495 Shell_Position_5 : 0.6 Mask : Link_To 6 | Percent Bump: Shell_Value_1 : 0 Shell_Value_2 : 1 Shell_Value_3 : 0.3 Shell_Value_4 : 0.4 Shell_Value_5 : 0.5 Bump_Scale : 0.03 } Generator 4 : Gain Function { DarkData: 5, 0, 200 Common: Input : Link_To 8 | Percent Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Gain : 0.875 } Gradient 5 : Mask_Gradient Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.666667, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.666667, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.666667, 0 Common: Number_Of_Shells : 5 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0.2 Shell_Position_2 : 0.2 Shell_Position_3 : 0.485 Shell_Position_4 : 0.495 Shell_Position_5 : 0.6 Mask : Link_To 6 | Percent Color: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Shell 1 Shell_Value_2 : Link_To 0 | Shell 2 Shell_Value_3 : Link_To 0 | Shell 3 Shell_Value_4 : Link_To 0 | Shell 4 Shell_Value_5 : Link_To 0 | Shell 5 } External 6 : Cache Percent { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.5, 0 Common: Percent: Background : Link_To 1 | Percent } Shader 7 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.333333, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.333333, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.333333, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.9 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0.2 Light2_Rotate : 0.06 Surface_Color : Link_To 10 | Color Diffuse_Level : 0.65 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 9 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.1 Metal_Highlight : 1 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 3 | Bump Alpha : 1 } Generator 8 : Saw_Tooth Function { DarkData: 6, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Falling_Edge : 0.5 } Noise 9 : Fractal Percent { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Roughness : 0.77 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.415 Contrast : 0.775 Input_Seed : 1 Percent: Low : 0.665 High : 1 } Process 10 : Darken Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.5, 0 Common: Invert : FALSE Mask : Link_To 11 | Percent Color: Background : Link_To 5 | Color } Noise 11 : Fractal Percent { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 5.33334, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 5.33334, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 5.33334, 0 Common: Roughness : 0.8 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.593 Contrast : 0.775 Input_Seed : 1 Percent: Low : 0.5 High : 0.7 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Shell 1 Tweak : 24, 50, 50 Tweak : IF_COLOR Tweak : Shell 2 Tweak : 200, 200, 210 Tweak : IF_COLOR Tweak : Shell 3 Tweak : 156, 156, 156 Tweak : IF_COLOR Tweak : Shell 4 Tweak : 138, 93, 87 Tweak : IF_COLOR Tweak : Shell 5 Tweak : 0, 70, 140 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Roughness Tweak : 0.3 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Lacunarity Tweak : 0.25 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 12 }