DarkTree Arctic Version: 2.00 Modified: 05/23/2001 Author: Skyler Swanson // This is a snow covered rock surface. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { External 1 : Surface_Up Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : Link_To 6 | Percent Pitch : 0 Heading : 0 Color: Up : Link_To 0 | Snow Color Down : Link_To 5 | Color } Natural 2 : Venation Bump { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Density : 2 Vein_Width : 0.581 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Bump: Background : 0 Veins : 1 Bump_Scale : Link_To 3 | Bump } External 3 : Surface_Up Bump { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : Link_To 7 | Percent Pitch : 0 Heading : 0 Bump: Up : 0.2 Down : 1 Bump_Scale : -0.65 } Shader 4 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 1 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : 0 Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.2 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.105 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 1 Surface_Bump : Link_To 8 | Bump Alpha : 1 } Natural 5 : Venation Color { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Density : 2 Vein_Width : 0.518 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.673 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Background : Link_To 0 | Stone Color 1 Veins : Link_To 0 | Stone Color 2 } Generator 6 : Gain Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 2.05 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : Link_To 0 | Snow Phase_Min : 0.4 Phase_Max : 1.3 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Gain : 0.15 } Generator 7 : Gain Function { DarkData: 4, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 2.05 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0.85 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Gain : 0.15 } Deform 8 : Waver Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 10, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 10, 0 Common: Distortion : 0.5 Scale_Factor : 1 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Bump: Background : Link_To 2 | Bump } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Stone Color 1 Tweak : 65, 60, 40 Tweak : IF_COLOR Tweak : Stone Color 2 Tweak : 126, 126, 126 Tweak : IF_COLOR Tweak : Snow Color Tweak : 242, 242, 242 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Snow Tweak : 0.5 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 1 }