DarkTree granite_giallo Version: 2.00 Modified: 11/11/2002 Author: Kevin McCall Whitt // Giallo Juparana Veneziano - Italian Granite Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Rough Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Lacunarity : 0.65 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.55 Contrast : 0.6 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 3 | Color High : Link_To 2 | Color } Noise 2 : Fractal Color { DarkData: 3, -2, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.6 Lacunarity : 0.4 Lacunarity_Lock : TRUE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.8 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : 0, 0, 0 High : Link_To 4 | Color } Noise 3 : Rough Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1.25, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.25, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 5 | Color High : Link_To 8 | Color } Natural 4 : Lumps Color { DarkData: 4, -3, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lump_Size : 0.2 Density : 1 Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Sampling_Options : NONE Color: Background : 189, 152, 117 Lumps : 0, 0, 0 } Noise 5 : Rough Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : 243, 196, 142 High : 162, 123, 92 } Natural 6 : Lumps Color { DarkData: 5, 2, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Lump_Size : 1 Density : 0.5 Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Sampling_Options : NONE Color: Background : 168, 135, 97 Lumps : Link_To 7 | Color } Control 7 : Switch Color { DarkData: 6, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : Link_To 0 | Seed Weight_1 : 0.35 Weight_2 : 1 Weight_3 : 1 Weight_4 : 1 Weight_5 : 1 Color: Background_1 : 255, 238, 206 Background_2 : 224, 185, 151 Background_3 : 208, 139, 70 Background_4 : 234, 164, 97 Background_5 : 228, 184, 142 } Deform 8 : Turbulence Color { DarkData: 4, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.4, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.5 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 1 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Background : Link_To 6 | Color } Shader 9 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 1 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : 0 Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.8 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.6 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 }