DarkTree Lunar Version: 2.00 Modified: 05/18/2001 Author: Skyler Swanson // A lunar rock looking surface. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 0 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Natural 1 : Clouds Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : Link_To 0 | Roughness Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 4 Puff_Size : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : Link_To 3 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Bump: Background : 0 Puff : 1 Bump_Scale : 0.4 } Natural 2 : Clouds Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : Link_To 0 | Roughness Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 4 Puff_Size : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : Link_To 3 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Background : Link_To 4 | Color Puff : Link_To 0 | Color 1 } Generator 3 : Sine_Wave Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : Link_To 0 | Contrast Phase_Amount : Link_To 0 | Crater Shift Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Noise 4 : Ether Color { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : 0.77 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.74 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 0 | Color 3 High : Link_To 0 | Color 2 } Shader 5 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.61 Light1_Rotate : 0.82 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0.205 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 1 | Bump Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 192, 192, 192 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 164, 164, 164 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 3 Tweak : 112, 112, 112 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Crater Shift Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Roughness Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Contrast Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 1 }