DarkTree Nebula Version: 2.00 Modified: 10/30/2002 Author: August Swanson // A simple radial nebula texture. Adjust the Brightness parameter // of the Ether noise to vary the density of the gas. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Gradient 1 : Absolute_Shells Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Mapping_Type : CYLINDRICAL_2D Number_Of_Shells : 5 Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.18667 Shell_Position_3 : 0.41333 Shell_Position_4 : 0.81 Shell_Position_5 : 1 Shell_Position_6 : 0.833333 Repeat_Flag : FALSE Enable_Clamps : TRUE Color: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Color 1 Shell_Value_2 : Link_To 0 | Color 2 Shell_Value_3 : Link_To 0 | Color 3 Shell_Value_4 : Link_To 0 | Color 4 Shell_Value_5 : Link_To 0 | Space Shell_Value_6 : 0, 0, 255 } Noise 2 : Ether Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : Link_To 0 | Distortion Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.37 Contrast : 0.75 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Space High : Link_To 1 | Color } Deform 3 : Turbulence Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.5 Distortion : Link_To 0 | Distortion Scale_Factor : 0.2 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Background : Link_To 2 | Color } Shader 4 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 0, 0, 0 Light1_Rise : 0.4 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 3 | Color Diffuse_Level : 0 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 1 Specular_Level : 0 Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : 0 Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 229, 229, 229 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 255, 187, 221 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 3 Tweak : 255, 121, 121 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 4 Tweak : 66, 50, 205 Tweak : IF_COLOR Tweak : Space Tweak : 0, 0, 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Distortion Tweak : 0.5 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 6 }