DarkTree RK_T_MTL_Skull_v1 Version: 2.00 Modified: 05/15/2003 Author: RorrKonn // RorrKonn_Tweaked_Metal_Skull_v1 Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Shader 1 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 0 | Luminosity Specular_Level : Link_To 4 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 1 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 0, 0, 0 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : 0 Alpha : 1 } Deform 2 : Froster Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 10 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 3 | Color } Noise 3 : Ether Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : 10 Color: Low : Link_To 0 | Color_1 High : Link_To 0 | Color_2 } Deform 4 : Froster Percent { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 10 Input_Seed : 1 Percent: Background : Link_To 5 | Percent } Noise 5 : Ether Percent { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : 10 Percent: Low : Link_To 0 | Specular_1 High : Link_To 0 | Specular_2 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular_2 Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular_1 Tweak : 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color_2 Tweak : 198, 198, 198 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color_1 Tweak : 0, 0, 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.2 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Luminosity Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : diffuse Tweak : 1 }