DarkTree Wallpaper Version: 2.00 Modified: 08/31/2002 Author: Alain Bertrand // A old looking wallpaper. Pref_Map: Frame Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Pattern 1 : Stripes Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : -4.37114e-008, 1, 0, 0 Trans_1 : -1, -4.37114e-008, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Center : 0.5 Width : 0.4 Blend_Function : 0 Color: Stripe : Link_To 2 | Color Background : Link_To 4 | Color } Pattern 2 : Dots Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : -4.37114e-008, -1, 0, -0.25 Trans_1 : 1, -4.37114e-008, 0, -1.47834e-017 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Dot_Size : 0.6 Blend_Function : 0 Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Row_Shift : 0 Sampling_Options : RECENTER Mapping_Type : PLANAR_2D Color: Dot : Link_To 3 | Color Background : Link_To 0 | Light } Pattern 3 : Polyhedra Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 5, 0, 0, 1.25 Trans_1 : 0, 5, 0, 7.39169e-017 Trans_2 : 0, 0, 5, 0 Common: Mortar_Width : 0.1 X_Shift : 0.2 Y_Shift : 0.3 Squish : 0.6 Scale_Factor : 0.25 Blend_Function : 0 2D_Pattern : TRUE Sampling_Options : NONE Color: Block : Link_To 0 | Dark Mortar : Link_To 0 | Light } Pattern 4 : Stripes Color { DarkData: 4, -1, 200 Transform: Trans_0 : 5, 1.06581e-014, 0, 0 Trans_1 : -1.06581e-014, 5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 5, 0 Common: Center : 0.5 Width : 0.4 Blend_Function : 0 Color: Stripe : Link_To 6 | Color Background : Link_To 0 | Dark } Deform 5 : Froster Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.2 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 0.5 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 1 | Color } Pattern 6 : Weave Color { DarkData: 5, -1, 200 Transform: Trans_0 : -8.74228e-008, -2, 0, 0 Trans_1 : 2, -8.74228e-008, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Y_Strip_Width : 0.8 X_Strip_Width : 0.8 Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Color: Y_Strip : Link_To 0 | Dark X_Strip : Link_To 0 | Light Background : Link_To 0 | Light } Natural 7 : Gravel Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 10, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 10, 0 Common: Input_Seed : 1 Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Rock_Height : 0.5 Gap_Size : 0.3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Bump: Background : 0 Rocks : 1 Bump_Scale : 0.03 } Shader 8 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 5 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 7 | Bump Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Light Tweak : 210, 190, 175 Tweak : IF_COLOR Tweak : Dark Tweak : 151, 70, 61 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 0.85 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.2 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.2 }