DarkTree blue/yellow tartan Version: 2.00 Modified: 08/13/2002 Author: Myles Rempel // Myles Rempel Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Gradient 1 : Square_Gradient Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : Link_To 2 | Percent Repeat_Flag : TRUE Color: Top_Left : Link_To 0 | Color 1 Top_Right : Link_To 0 | Color 2 Bottom_Left : Link_To 0 | Color 3 Bottom_Right : Link_To 0 | Color 4 } Generator 2 : Sine_Wave Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : Link_To 5 | Percent Frequency : 4 Amplitude : 1 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Pattern 3 : Weave Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 16, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 16, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 16, 0 Common: Y_Strip_Width : 1 X_Strip_Width : 1 Width : 0.01 Height : 0.01 Depth : 0.5 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Bump: Y_Strip : 0 X_Strip : 0 Background : 0 Y_Strip_Bevel : Link_To 7 | Percent X_Strip_Bevel : Link_To 6 | Percent Y_Weave_Bevel : Link_To 7 | Percent X_Weave_Bevel : Link_To 6 | Percent Bump_Scale : 0.01 } Shader 4 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.4 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 1 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 0 | Luminosity Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 3 | Bump Alpha : 1 } Generator 5 : Sine_Wave Function { DarkData: 3, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 2 Amplitude : 0.585 Phase_Amount : 0.241 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Generator 6 : Round Function { DarkData: 2, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.05 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Generator 7 : S_Curve Function { DarkData: 3, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.05 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Luminosity Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 4 Tweak : 210, 193, 194 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 3 Tweak : 255, 255, 128 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 0, 0, 128 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 0, 64, 128 }