DarkTree Batik Version: 2.00 Modified: 10/30/2002 Author: Skyler Swanson // Designer cloth. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Generator 1 : Sine_Wave Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 3 Amplitude : 1 Phase_Amount : Link_To 0 | Crawl Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0 Upper_Clamp : 0.46 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Natural 2 : Agate Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : Link_To 5 | Percent Strata_Function : Link_To 1 | Percent Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Color 1 High : Link_To 0 | Color 2 } Noise 3 : Plasma Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.1 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 1 } Shader 4 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.88 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0.08 Light2_Rotate : 0.29 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 0 | Luminosity Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 3 | Bump Alpha : 1 } Process 5 : Composite Percent { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Roughness Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0.4 Percent_B : 0.6 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 20, 40, 90 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 255, 255, 255 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Roughness Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Crawl Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Luminosity Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.15 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.15 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 6 }