DarkTree Sidewalk Version: 2.00 Modified: 03/28/2003 Author: Skyler Swanson // A simple sidewalk material. Pref_Map: Frame Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Natural 1 : Gravel Bump { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 13.1579, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 13.1579, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 13.1579, 0 Common: Input_Seed : 1 Roughness : 1 Lacunarity : 0.3 Lacunarity_Lock : FALSE Rock_Height : 0 Gap_Size : 0.888 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Bump: Background : Link_To 4 | Bump Rocks : 1 Bump_Scale : 0.16 } Control 2 : Randomizer Color { DarkData: 4, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 Color: Hue_Minimum : 0 Hue_Maximum : 0.152 Saturation_Minimum : 0.076 Saturation_Maximum : 0.15 Value_Minimum : 0.362 Value_Maximum : 0.524 } Natural 3 : Gravel Color { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1.31579, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.31579, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.31579, 0 Common: Input_Seed : 1 Roughness : 1 Lacunarity : 0.3 Lacunarity_Lock : FALSE Rock_Height : 0 Gap_Size : 0.888 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Color: Background : Link_To 5 | Color Rocks : Link_To 8 | Color } Natural 4 : Pumice Bump { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.76, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.76, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.76, 0 Common: Pit_Depth : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Pit_Size : 0.25 Density : 3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Input_Seed : 1 Bump: Pit : 0 Background : 1 Bump_Scale : 0.1 } Natural 5 : Pumice Color { DarkData: 2, 2, 200 Transform: Trans_0 : 0.76, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.76, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.76, 0 Common: Pit_Depth : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Pit_Size : 0.25 Density : 3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Input_Seed : 1 Color: Pit : 125, 125, 125 Background : 168, 168, 168 } Process 6 : Multiply Bump { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.1, 0 Common: Bump: Bump_A : 0.08 Bump_B : Link_To 1 | Bump } Shader 7 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 10, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 10, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.158 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 3 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : 0.1 Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.2 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 6 | Bump Alpha : 1 } Natural 8 : Gravel Color { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 Roughness : 1 Lacunarity : 0.3 Lacunarity_Lock : FALSE Rock_Height : 0 Gap_Size : 0.888 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.755 Color: Background : 0, 0, 0 Rocks : Link_To 9 | Color } Control 9 : Switch Color { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.76, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.76, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.76, 0 Common: Input_Seed : 1 Weight_1 : 5 Weight_2 : 0.47 Weight_3 : 1 Weight_4 : 1 Weight_5 : 0 Color: Background_1 : Link_To 2 | Color Background_2 : Link_To 11 | Color Background_3 : Link_To 10 | Color Background_4 : 68, 72, 70 Background_5 : 0, 0, 200 } Control 10 : Randomizer Color { DarkData: 4, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 Color: Hue_Minimum : 0.1 Hue_Maximum : 0.185 Saturation_Minimum : 0.3 Saturation_Maximum : 0.481 Value_Minimum : 0.383 Value_Maximum : 0.524 } Control 11 : Randomizer Color { DarkData: 4, 3, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 Color: Hue_Minimum : 0.1 Hue_Maximum : 0.185 Saturation_Minimum : 0 Saturation_Maximum : 0.047 Value_Minimum : 0.733 Value_Maximum : 0.977 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { }