DarkTree Heart Muscle Version: 2.00 Modified: 05/20/2001 Author: DarkSim - Mark Naivar // Vein-filled tissue like you see on a heart. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Fractal Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 200, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 200, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 200, 0 Common: Roughness : Link_To 6 | Percent Lacunarity : 0 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : Link_To 2 | Percent Blend_Function : Link_To 3 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Input Seed Color: Low : Link_To 0 | Muscle High : Link_To 0 | Vein } Generator 2 : Bell Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 4 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0.4 Phase_Min : 0 Phase_Max : 4 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Skew : 0.5 } Generator 3 : Bias Function { DarkData: 2, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Bias : Link_To 0 | Vein Density } Noise 4 : Fractal Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 200, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 200, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 200, 0 Common: Roughness : Link_To 6 | Percent Lacunarity : 0 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : Link_To 2 | Percent Blend_Function : Link_To 3 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Input Seed Bump: Low : 0 High : 0.3 Bump_Scale : 0.22 } Shader 5 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.652 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0.76 Light2_Rotate : 0.125 Surface_Color : Link_To 1 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 4 | Bump Alpha : 1 } Process 6 : Composite Percent { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.005, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.005, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.005, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Roughness Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0.35 Percent_B : 0.75 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Vein Tweak : 255, 255, 255 Tweak : IF_COLOR Tweak : Muscle Tweak : 80, 0, 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Vein Density Tweak : 0.6 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Roughness Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.2 Tweak : IF_INT Tweak : Input Seed Tweak : 21 }