DarkTree Alderon Version: 2.00 Modified: 05/17/2001 Author: Skyler Swanson // An abstract rock/organic texture. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Fractal_1 Percent { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : Link_To 0 | Alderon Contrast : 0.6 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Percent: Low : Link_To 5 | Percent High : Link_To 4 | Percent } Gradient 2 : Mask_Gradient Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 5 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0.185 Shell_Position_2 : 0.25 Shell_Position_3 : 0.4 Shell_Position_4 : 0.6 Shell_Position_5 : 0.8 Mask : Link_To 9 | Percent Color: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Spot 2 Shell_Value_2 : Link_To 0 | Spot 1 Shell_Value_3 : Link_To 0 | Color 1 Shell_Value_4 : Link_To 0 | Color 2 Shell_Value_5 : Link_To 0 | Color 3 } Gradient 3 : Mask_Gradient Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 4 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : Link_To 7 | Percent Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.2 Shell_Position_3 : 0.4 Shell_Position_4 : 1 Shell_Position_5 : 0.8 Mask : Link_To 9 | Percent Bump: Shell_Value_1 : 0 Shell_Value_2 : 0.5 Shell_Value_3 : 0 Shell_Value_4 : 0.5 Shell_Value_5 : 0 Bump_Scale : -0.45 } Natural 4 : Lumps Percent { DarkData: 5, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lump_Size : 0.045 Density : 0.95 Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Sampling_Options : NONE Percent: Background : 1 Lumps : 0 } Natural 5 : Venation Percent { DarkData: 5, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 2 Vein_Width : 0.3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Percent: Background : 0 Veins : 1 } Shader 6 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.518 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 10 | Percent Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : Link_To 0 | Metal Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 3 | Bump Alpha : 1 } Generator 7 : Gain Function { DarkData: 2, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Gain : 0.15 } Gradient 8 : Mask_Gradient Percent { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 3 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0.185 Shell_Position_2 : 0.25 Shell_Position_3 : 0.4 Shell_Position_4 : 0.6 Shell_Position_5 : 0.8 Mask : Link_To 9 | Percent Percent: Shell_Value_1 : 0.35 Shell_Value_2 : 0.6 Shell_Value_3 : 0 Shell_Value_4 : 0.952941 Shell_Value_5 : 0.584314 } External 9 : Cache Percent { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Percent: Background : Link_To 1 | Percent } Process 10 : Composite Percent { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Spot Illumination Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0 Percent_B : Link_To 8 | Percent } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 238, 128, 108 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 204, 243, 190 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 3 Tweak : 149, 0, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Spot 1 Tweak : 0, 255, 255 Tweak : IF_COLOR Tweak : Spot 2 Tweak : 128, 0, 128 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Alderon Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Spot Illumination Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.295 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.05 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Metal Tweak : 0 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 64 }