DarkTree Super Abstract Art Version: 2.00 Modified: 04/29/2003 Author: Skyler // Render it big with antialiasing to get the best effect. Pref_Map: Frame Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Control 1 : Randomizer Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Input_Seed : 1 Color: Hue_Minimum : 0 Hue_Maximum : 1 Saturation_Minimum : 0 Saturation_Maximum : 1 Value_Minimum : 0 Value_Maximum : 1 } Pattern 2 : Rock_Wall Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Input_Seed : 1 Height : 0.43 Width : 2 Depth : 1 Row_Shift : 0.74 Mortar_Width : 0 Blend_Function : 0 Sampling_Options : NONE 2D_Pattern : TRUE Largest_Size : 0.901 Smallest_Size : 0 Size_Variation : 1 Rounded_Corners : 0 Align : 0.605 Directional_Bias : 0 Color: Stones : Link_To 1 | Color Mortar : 180, 180, 180 } Deform 3 : Radial_Twist Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Scale_Factor : 1 Distortion : Link_To 4 | Percent Color: Background : Link_To 2 | Color } Natural 4 : Clouds Percent { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Density : 6 Puff_Size : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 194 Percent: Background : 0.103 Puff : 1 } Deform 5 : Froster Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 1 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 3 | Color } Shader 6 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 5 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : 0.2 Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.2 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 8 | Bump Alpha : 1 } Natural 7 : Clouds Bump { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Density : 6 Puff_Size : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 194 Bump: Background : 0 Puff : 1 Bump_Scale : 0.5 } Deform 8 : Froster Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 1 Input_Seed : 1 Bump: Background : Link_To 7 | Bump } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { }