DarkTree Graach Version: 2.50 Modified: 11/29/2005 Author: Skyler Swanson // Abstract texture. Pref_Map: Frame Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Natural 1 : Blobs Percent { DarkData: 5, 0, 250 Transform: Trans_0 : 2.893520117, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2.893520117, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2.893520117, 0 Common: Version_Number : 100 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Blob_Size : 0.533 Density : 0.278 Blend_Function : 0 Blob : 0.568 Background : 0.067 } Natural 2 : Pumice Percent { DarkData: 5, 1, 250 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Version_Number : 100 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Pit_Depth : 0.5 Pit_Size : 0.25 Density : 3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Pit : 0 Background : 0.593 } Process 3 : Add Percent { DarkData: 4, 0, 250 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Version_Number : 100 Percent_A : Link_To 1 | Percent Percent_B : Link_To 2 | Percent } Gradient 4 : Mask_Gradient Color { DarkData: 1, 0, 250 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Version_Number : 100 Number_Of_Shells : 3 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_5 : 1 Shell_Position_4 : 0.75 Shell_Position_3 : 0.801 Shell_Position_2 : 0.501 Shell_Position_1 : 0.157 Mask : Link_To 7 | Percent Shell_Value_5 : 0, 0, 255 Shell_Value_4 : 0, 255, 255 Shell_Value_3 : Link_To 10 | Color Shell_Value_2 : Link_To 0 | Color 2 Shell_Value_1 : Link_To 0 | Color 3 } Gradient 5 : Mask_Gradient Bump { DarkData: 1, 1, 250 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Version_Number : 100 Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_5 : 1 Shell_Position_4 : 0.75 Shell_Position_3 : 0.5 Shell_Position_2 : 1 Shell_Position_1 : 0 Mask : Link_To 7 | Percent Shell_Value_5 : 0 Shell_Value_4 : 1 Shell_Value_3 : 0 Shell_Value_2 : 0.51 Shell_Value_1 : 0 Bump_Scale : 0.5 } Deform 6 : Warp Percent { DarkData: 3, 0, 250 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Version_Number : 100 Density : 0.5 Turbulence : 0.288 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 1 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Background : Link_To 3 | Percent } External 7 : Cache Percent { DarkData: 2, 0, 250 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Version_Number : 100 Background : Link_To 6 | Percent } Shader 8 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 250 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 4 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : Link_To 9 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.344 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 5 | Bump Alpha : 1 } Noise 9 : Fractal Percent { DarkData: 1, -1, 250 Transform: Trans_0 : 10.1420002, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 10.1420002, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 10.1420002, 0 Common: Version_Number : 100 Roughness : 0.765 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.81 Input_Seed : 1 High : 0.408 Low : 0.337 } Natural 10 : Venation Color { DarkData: 2, -1, 250 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 10, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 10, 0 Common: Version_Number : 100 Input_Seed : 1 Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Vein_Width : 0.385 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Density : 2 Lacunarity_Lock : TRUE Veins : Link_To 0 | Color 1 Background : Link_To 0 | Color 4 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 21, 87, 87 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 206, 192, 114 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 3 Tweak : 199, 110, 6 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 4 Tweak : 27, 27, 27 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 1 }