DarkTree Dirt 2 Version: 2.00 Modified: 08/31/2002 Author: Skyler Swanson // A nice crusty dirt. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Feet Heading: 0 Pitch: 0 { Natural 1 : Pumice Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Pit_Depth : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Pit_Size : 0.25 Density : 3 Strata_Function : Link_To 3 | Percent Blend_Function : 0 Input_Seed : 1 Bump: Pit : 0 Background : 1 Bump_Scale : 0.03 } Natural 2 : Pumice Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Pit_Depth : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Pit_Size : 0.25 Density : 3 Strata_Function : 0 Blend_Function : Link_To 3 | Percent Input_Seed : 1 Color: Pit : Link_To 0 | Dirt A Background : Link_To 6 | Color } Generator 3 : Bell Function { DarkData: 2, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Skew : Link_To 5 | Percent } Shader 4 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : 0.069 Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.2 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 1 | Bump Alpha : 1 } Noise 5 : Worm_Sign Percent { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.392157, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.392157, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.392157, 0 Common: Brightness : 0.5 Contrast : Link_To 0 | Patch Strength Blend_Function : 0 Input_Seed : 1 Percent: Low : 0 High : 0.77 } Noise 6 : Rough Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 10, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 10, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.679 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 0 | Dirt C High : Link_To 0 | Dirt B } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Dirt A Tweak : 145, 114, 76 Tweak : IF_COLOR Tweak : Dirt B Tweak : 133, 117, 80 Tweak : IF_COLOR Tweak : Dirt C Tweak : 98, 86, 59 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Patch Strength Tweak : 0.6 }