DarkTree Brown Cow Version: 2.00 Modified: 05/23/2001 Author: Jane Lin // This texture is for your common brown and beige cow skin. The // texture uses surface orientation to place the colors. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Rough Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : -0.833333, 7.28525e-008, 0, 0 Trans_1 : -7.28525e-008, -0.833333, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.833333, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.255 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.215 Contrast : 0.975 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 6 | Color High : Link_To 8 | Color } Process 2 : Darken Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Invert : FALSE Mask : Link_To 10 | Percent Color: Background : Link_To 9 | Color } External 3 : Surface_Up Percent { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Pitch : 0 Heading : 0 Percent: Up : 1 Down : 0 } Shader 4 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 240, 240, 240 Light1_Rise : 0.685 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 5 | Bump Alpha : 1 } Noise 5 : Ether Bump { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.35 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 0.1 } Noise 6 : Rough Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2.4, 3.97945e-015, 0, 0 Trans_1 : 1.30736e-014, 2.4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2.4, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.12 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Top 1 High : Link_To 0 | Top 2 } Process 7 : Composite Percent { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0.1 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Roughness Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0 Percent_B : 0.2 } Noise 8 : Ether Color { DarkData: 4, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.75 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.66 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.72 Contrast : 0.555 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Bottom 1 High : Link_To 0 | Bottom 2 } Noise 9 : Rough Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, -0.2 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : Link_To 7 | Percent Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : Link_To 3 | Percent Contrast : 1 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 8 | Color High : Link_To 1 | Color } Noise 10 : Plasma Percent { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.1 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Percent: Low : 0.695 High : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Top 1 Tweak : 67, 29, 26 Tweak : IF_COLOR Tweak : Top 2 Tweak : 122, 54, 45 Tweak : IF_COLOR Tweak : Bottom 1 Tweak : 204, 194, 167 Tweak : IF_COLOR Tweak : Bottom 2 Tweak : 238, 229, 212 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Roughness Tweak : 0.205 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.15 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 21 }