DarkTree Hide 6 Version: 2.00 Modified: 08/13/2002 Author: // No Comment Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Feet Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Ether Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.888889, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.33333, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.33333, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Color 1 High : Link_To 2 | Color } Noise 2 : Fractal_1 Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 6, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Roughness : 0.515 Lacunarity : 0.385 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.84 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 7 | Color High : Link_To 0 | Color 2 } Noise 3 : Ether Bump { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 2.66667, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Roughness : 0.155 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.25 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 0.1 } Natural 4 : Clouds Bump { DarkData: 2, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1.77778, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Roughness : Link_To 9 | Percent Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 4 Puff_Size : 0.42 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Background : 0 Puff : Link_To 6 | Bump Bump_Scale : 0.3 } Process 5 : Add Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Bump: Bump_A : Link_To 3 | Bump Bump_B : Link_To 4 | Bump } Process 6 : Composite Bump { DarkData: 3, 2, 200 Transform: Trans_0 : 0.28125, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.125, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.125, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Scale Height Invert : FALSE Bump: Bump_A : 0 Bump_B : 1 } Process 7 : Composite Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.1875, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.1875, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.1875, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Spots Invert : FALSE Color: Color_A : Link_To 0 | Color 2 Color_B : Link_To 0 | Color 1 } Shader 8 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.56 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 91, 91, 91 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 1 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 5 | Bump Alpha : 1 } Process 9 : Composite Percent { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.28125, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.125, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.125, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Roughness Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0 Percent_B : 0.5 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 36, 29, 4 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 222, 207, 105 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.15 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.15 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Spots Tweak : 0.7 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Roughness Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Scale Height Tweak : 0.5 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 1 }