DarkTree Env::Hell Version: 2.00 Modified: 10/30/2002 Author: Skyler Swanson // An animated fire environment map. It animates for 3000 frames. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Color Source: TEXTURE Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Process 1 : Composite Color { DarkData: 3, 3, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : 0.5 Invert : FALSE Color: Color_A : Link_To 0 | Color 2 Color_B : Link_To 0 | Color 3 } Gradient 2 : Relative_Shells Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Mapping_Type : PLANAR_2D Number_Of_Shells : 5 Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0.2 Shell_Position_2 : Link_To 9 | Percent Shell_Position_3 : 0.15 Shell_Position_4 : 0.41 Shell_Position_5 : 1 Repeat_Flag : FALSE Absolute_Flag : FALSE Color: Background : 32, 32, 32 Shell_Value_1 : Link_To 4 | Color Shell_Value_2 : Link_To 7 | Color Shell_Value_3 : Link_To 8 | Color Shell_Value_4 : Link_To 13 | Color Shell_Value_5 : 0, 0, 0 } Noise 3 : Plasma Percent { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : 0.1 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Percent: Low : 0 High : 0.59 } Pattern 4 : Flagstones Color { DarkData: 3, 2, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Mortar_Width : 0.175 Density : 0.5 Blend_Function : Link_To 5 | Percent Input_Seed : Link_To 0 | Seed Rounded_Corners : 0.5 Depth : 1 Width : 1 Height : 1 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : SPHERICAL_2D Color: Stone : Link_To 6 | Color Mortar : Link_To 0 | Color 2 } Generator 5 : Gain Function { DarkData: 4, 2, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Gain : 0.645 } Gradient 6 : Linear_Gradient Color { DarkData: 4, 3, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0 Repeat_Flag : FALSE Color: Top : Link_To 0 | Color 2 Bottom : Link_To 0 | Color 1 } Gradient 7 : Linear_Gradient Color { DarkData: 2, 2, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Blend_Function : 0 Repeat_Flag : FALSE Color: Top : Link_To 1 | Color Bottom : Link_To 0 | Color 2 } Gradient 8 : Linear_Gradient Color { DarkData: 1, 2, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Blend_Function : 0 Repeat_Flag : FALSE Color: Top : Link_To 0 | Color 3 Bottom : Link_To 1 | Color } Transform 9 : Translate Percent { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: X_Amount : 0 Y_Amount : 70 Z_Amount : 0 Percent_Moved : Link_To 10 | Percent Percent: Background : Link_To 11 | Percent } External 10 : Time Percent { DarkData: 2, -1, 200 Common: B-Spline : HOLD B-Spline-NP : 2 B-Spline-P : 1, 0, FALSE, FALSE B-Spline-P : 3000, 1, FALSE, FALSE } Deform 11 : Warp Percent { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.5 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 1 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Percent: Background : Link_To 3 | Percent } Noise 12 : Ether Color { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.585 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Color 1 High : Link_To 0 | Color 4 } Transform 13 : Translate Color { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: X_Amount : 0 Y_Amount : 100 Z_Amount : 0 Percent_Moved : Link_To 10 | Percent Color: Background : Link_To 14 | Color } Deform 14 : Warp Color { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.5 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 1 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Background : Link_To 12 | Color } } Trigger_Bank: 1, 3000 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 0, 0, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 255, 0, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 3 Tweak : 255, 255, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 4 Tweak : 177, 177, 177 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 1 }