DarkTree Bevels Version: 2.00 Modified: 11/05/2002 Author: Skyler Swanson // Stripes bevel area is a little different than the other // brick-like components. The bevel area is always from the center // of the stripe and the bevel width is the how wide the bump // stripe is. // // This file contains several stripe profile examples. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Pattern 1 : Rock_Wall Bump { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 Height : 1 Width : 1 Depth : 1 Row_Shift : 0 Mortar_Width : 0.5 Blend_Function : 0 Sampling_Options : NONE 2D_Pattern : TRUE Largest_Size : 1 Smallest_Size : 1 Size_Variation : 0 Rounded_Corners : 0.25 Align : 1 Directional_Bias : 0.5 Bump: Stones : 0 Mortar : 0 Bump_Scale : 0.5 Bevel_Width : 0.5 Bevel_Profile : Link_To 4 | Percent } Pattern 2 : Stripes Bump { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Center : 0.5 Width : 0.02 Blend_Function : 0 Bump: Stripe : 0 Background : 0 Bevel_Width : 0.2 Bevel_Profile : Link_To 4 | Percent Bump_Scale : 0.5 } Shader 3 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : 63, 146, 237 Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : 0.7 Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.5 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 1 | Bump Alpha : 1 } Generator 4 : Round Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 0.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Generator 5 : Round Function { DarkData: 3, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Generator 6 : Round Function { DarkData: 2, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0.5 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Generator 7 : Sine_Wave Function { DarkData: 3, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0.25 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Pattern 8 : Stripes Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Center : 0.5 Width : 0.4 Blend_Function : 0 Bump: Stripe : 0 Background : 0 Bevel_Width : 0.4 Bevel_Profile : Link_To 9 | Percent Bump_Scale : 1 } Generator 9 : Round Function { DarkData: 2, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 0.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Pattern 10 : Stripes Bump { DarkData: 1, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Center : 0.5 Width : 0.4 Blend_Function : 0 Bump: Stripe : 0 Background : 0 Bevel_Width : 1 Bevel_Profile : Link_To 11 | Percent Bump_Scale : 1 } Generator 11 : Round Function { DarkData: 2, 2, 200 Common: Input : 0 Frequency : 0.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Pattern 12 : Stripes Bump { DarkData: 1, 3, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Center : 0.5 Width : 0.4 Blend_Function : 0 Bump: Stripe : 0 Background : 0 Bevel_Width : 1 Bevel_Profile : Link_To 13 | Percent Bump_Scale : 1 } Generator 13 : Spline Function { DarkData: 2, 3, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 1 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: B-Spline : HOLD B-Spline-NP : 7 B-Spline-P : 0, 0.0138889, FALSE, FALSE B-Spline-P : 0.0650406, 0.666667, FALSE, FALSE B-Spline-P : 0.165854, 0.865741, FALSE, FALSE B-Spline-P : 0.504065, 0.9, FALSE, FALSE B-Spline-P : 0.725203, 0.9, FALSE, FALSE B-Spline-P : 0.910569, 0.9, FALSE, FALSE B-Spline-P : 1, 0.9, FALSE, FALSE } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { }