DarkTree Yew Version: 2.00 Modified: 05/23/2001 Author: Jane Lin // This texture is modelled after yew lumber. It can pass for your // basic lumber complete with knots and grain. It is a 3-D texture. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Shader 1 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.8 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 255, 255, 255 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 8 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : 0 Alpha : 1 } Deform 2 : Warp Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Turbulence : Link_To 0 | Turbulence Density : 0.35 Distortion : 0.35 Scale_Factor : 1 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Background : Link_To 7 | Color } Generator 3 : Bias Function { DarkData: 5, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Bias : 0.7 } Natural 4 : Lumps Color { DarkData: 7, 0, 200 Transform: Trans_0 : -1.39876e-007, 16, 0, 0 Trans_1 : -256, -5.59506e-005, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 256, 0 Common: Lump_Size : 0.1 Density : 0.275 Blend_Function : Link_To 5 | Percent Input_Seed : Link_To 0 | Seed Sampling_Options : NONE Color: Background : Link_To 0 | Yew 1 Lumps : Link_To 14 | Color } Generator 5 : Bell Function { DarkData: 8, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 0.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Skew : 0.35 } Natural 6 : Agate Color { DarkData: 5, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.8, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.49 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.75 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Yew 2 High : Link_To 12 | Color } Noise 7 : Swirls Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : 0.2 Blend_Function : Link_To 3 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.73 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Yew 2 High : Link_To 6 | Color } Natural 8 : Agate Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : 0.49 Strata_Function : 0 Blend_Function : Link_To 9 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.8 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 2 | Color High : Link_To 10 | Color } Generator 9 : Sine_Wave Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Process 10 : Composite Color { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 11 | Percent Invert : FALSE Color: Color_A : Link_To 13 | Color Color_B : Link_To 2 | Color } Noise 11 : Fractal_1 Percent { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.58 Contrast : 0.8 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Percent: Low : 0 High : 1 } Deform 12 : Warp Color { DarkData: 6, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Turbulence : 0.37 Density : 0.35 Distortion : 0.35 Scale_Factor : 1 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Background : Link_To 4 | Color } Natural 13 : Agate Color { DarkData: 3, 2, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 15 | Color High : Link_To 0 | Yew 3 } Process 14 : Darken Color { DarkData: 8, -1, 200 Transform: Trans_0 : -1.36598e-008, -0.00390625, 0, 0 Trans_1 : 0.0625, -3.41494e-011, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.00390625, 0 Common: Invert : FALSE Mask : 0.7 Color: Background : Link_To 0 | Yew 1 } Process 15 : Darken Color { DarkData: 4, 2, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Invert : FALSE Mask : 0.75 Color: Background : Link_To 0 | Yew 3 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Yew 1 Tweak : 252, 194, 131 Tweak : IF_COLOR Tweak : Yew 2 Tweak : 160, 84, 37 Tweak : IF_COLOR Tweak : Yew 3 Tweak : 121, 31, 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Turbulence Tweak : 0.37 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.15 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.15 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 10 }