DarkTree Circuit Board Version: 2.00 Modified: 05/16/2001 Author: Skyler Swanson // A circuit board texture. The Circuit Distribution tweak changes // the look of the pattern substantially. Pref_Map: Frame Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Manhattan Percent { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1.25, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.25, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : Link_To 0 | Lacunarity Lacunarity_Lock : FALSE Density : 6 Block_Size : 0.5 Strata_Function : Link_To 2 | Percent Blend_Function : Link_To 4 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Percent: Low : 0 High : 1 } Generator 2 : Bell Function { DarkData: 4, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 3.25 Amplitude : 0.4 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : Link_To 0 | Circuit Distribution Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Skew : 0.5 } Gradient 3 : Mask_Gradient Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 5 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : Link_To 11 | Percent Shell_Position_1 : 0.31 Shell_Position_2 : 0.475 Shell_Position_3 : 0.485 Shell_Position_4 : 0.495 Shell_Position_5 : 0.6 Mask : Link_To 8 | Percent Bump: Shell_Value_1 : 0 Shell_Value_2 : 0.2 Shell_Value_3 : 0.3 Shell_Value_4 : 0.4 Shell_Value_5 : 0.5 Bump_Scale : 0.1 } Generator 4 : Gain Function { DarkData: 4, -1, 200 Common: Input : Link_To 7 | Percent Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Gain : 0.875 } Gradient 5 : Mask_Gradient Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 5 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0.2 Shell_Position_2 : 0.2 Shell_Position_3 : 0.485 Shell_Position_4 : 0.495 Shell_Position_5 : 0.6 Mask : Link_To 8 | Percent Color: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Board Color Shell_Value_2 : Link_To 0 | Circuit 1 Shell_Value_3 : Link_To 0 | Circuit 2 Shell_Value_4 : Link_To 0 | Circuit 3 Shell_Value_5 : Link_To 0 | Circuit 4 } Shader 6 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.72 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 107, 73, 112 Light2_Rise : 0.19 Light2_Rotate : 0.31 Surface_Color : Link_To 5 | Color Diffuse_Level : Link_To 9 | Percent Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 10 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 1 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 3 | Bump Alpha : 1 } Generator 7 : Saw_Tooth Function { DarkData: 5, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Falling_Edge : 0.5 } External 8 : Cache Percent { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Percent: Background : Link_To 1 | Percent } Gradient 9 : Mask_Gradient Percent { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0.2 Shell_Position_2 : 0.2 Shell_Position_3 : 0.485 Shell_Position_4 : 0.495 Shell_Position_5 : 0.6 Mask : Link_To 8 | Percent Percent: Shell_Value_1 : 1 Shell_Value_2 : Link_To 0 | Diffuse Shell_Value_3 : 0.639216 Shell_Value_4 : 0.603922 Shell_Value_5 : 0.396078 } Gradient 10 : Mask_Gradient Percent { DarkData: 1, -2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0.2 Shell_Position_2 : 0.2 Shell_Position_3 : 0.485 Shell_Position_4 : 0.495 Shell_Position_5 : 0.6 Mask : Link_To 8 | Percent Percent: Shell_Value_1 : 0.05 Shell_Value_2 : Link_To 0 | Specular Shell_Value_3 : 0.639216 Shell_Value_4 : 0.603922 Shell_Value_5 : 0.396078 } Generator 11 : S_Curve Function { DarkData: 2, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Circuit 1 Tweak : 200, 200, 210 Tweak : IF_COLOR Tweak : Circuit 2 Tweak : 163, 156, 148 Tweak : IF_COLOR Tweak : Circuit 3 Tweak : 154, 98, 88 Tweak : IF_COLOR Tweak : Circuit 4 Tweak : 78, 91, 101 Tweak : IF_COLOR Tweak : Board Color Tweak : 52, 134, 65 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Circuit Distribution Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Lacunarity Tweak : 0.3 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.05 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 1 }