DarkTree Limestone Version: 2.00 Modified: 05/23/2001 Author: Skyler Swanson // This darktree generates a limestone surface. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Natural 1 : Agate Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Stone 1 High : Link_To 2 | Color } Noise 2 : Rough Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 1 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.51 Contrast : 0.3 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Stone 2 High : Link_To 0 | Stone 3 } Process 3 : Composite Bump { DarkData: 2, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Pitting Invert : FALSE Bump: Bump_A : 0 Bump_B : 0.5 } Shader 4 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.4 Light1_Rotate : 0.73 Light2_Color : 255, 255, 255 Light2_Rise : 0.06 Light2_Rotate : 0.1 Surface_Color : Link_To 5 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : Link_To 0 | Reflectivity Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 6 | Bump Alpha : 1 } Natural 5 : Lumps Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, -0.1 Common: Lump_Size : 0.001 Density : 0.8 Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Sampling_Options : NONE Color: Background : Link_To 1 | Color Lumps : 149, 122, 94 } Process 6 : Minimum Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Bump: Bump_A : Link_To 3 | Bump Bump_B : Link_To 7 | Bump } Noise 7 : Fractal_1 Bump { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 8, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 8, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 8, 0 Common: Roughness : 0.42 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0 High : 0.5 Bump_Scale : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Stone 1 Tweak : 188, 158, 122 Tweak : IF_COLOR Tweak : Stone 2 Tweak : 228, 209, 186 Tweak : IF_COLOR Tweak : Stone 3 Tweak : 203, 180, 152 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Pitting Tweak : 0.2 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.15 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Reflectivity Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.9 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 1 }