DarkTree BlackMarble Version: 2.00 Modified: 05/23/2001 Author: Jane Lin/Skyler Swanson // This darktree generates black marble. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Shader 1 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.585 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0.46 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 7 | Bump Alpha : 1 } Deform 2 : Warp Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Turbulence : Link_To 0 | Turbulence Density : 0.745 Distortion : 0.655 Scale_Factor : 1 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Background : Link_To 3 | Color } Natural 3 : Venation Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.315 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 2 Vein_Width : Link_To 0 | Vein Width Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Background : Link_To 4 | Color Veins : Link_To 5 | Color } Noise 4 : Fractal Color { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.8 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.77 Contrast : 0.645 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Stone 1 High : Link_To 0 | Stone 2 } Noise 5 : Ether Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.58 Contrast : 0.78 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 6 | Color High : Link_To 0 | Vein 1 } Noise 6 : Rough Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.185 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.655 Contrast : 0.8 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Vein 2 High : Link_To 0 | Vein 3 } Noise 7 : Swirls Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.04 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 0.01 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Vein 1 Tweak : 66, 52, 36 Tweak : IF_COLOR Tweak : Vein 2 Tweak : 228, 228, 228 Tweak : IF_COLOR Tweak : Vein 3 Tweak : 0, 0, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Stone 1 Tweak : 45, 38, 41 Tweak : IF_COLOR Tweak : Stone 2 Tweak : 31, 14, 18 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Vein Width Tweak : 0.41 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Turbulence Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.805 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.895 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 14 }