DarkTree Black Granite Version: 2.00 Modified: 05/15/2003 Author: Alain Bertrand // Black Granite Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Rough Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 10, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 10, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : Link_To 2 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 0 | Dark High : Link_To 6 | Color } Generator 2 : Sine_Wave Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.6 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : TRUE Reverse : FALSE } Noise 3 : Rough Percent { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 5, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : Link_To 4 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Percent: Low : 0 High : Link_To 7 | Percent } Generator 4 : Sine_Wave Function { DarkData: 4, -1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.6 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Noise 5 : Rough Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Bump: Low : 0 High : 0.1 Bump_Scale : 0.1 } Natural 6 : Agate Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.1, 0 Common: Roughness : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 6 Color: Low : Link_To 11 | Color High : Link_To 0 | Light } Natural 7 : Agate Percent { DarkData: 5, -1, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.1, 0 Common: Roughness : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 6 Percent: Low : 0.501961 High : 1 } Gradient 8 : Mask_Gradient Percent { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.4 Shell_Position_3 : 1 Shell_Position_4 : 0.75 Shell_Position_5 : 1 Mask : Link_To 3 | Percent Percent: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Dark Reflective Shell_Value_2 : Link_To 0 | Light Reflective Shell_Value_3 : 0 Shell_Value_4 : 1 Shell_Value_5 : 0 } Gradient 9 : Mask_Gradient Percent { DarkData: 2, -2, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.4 Shell_Position_3 : 1 Shell_Position_4 : 0.75 Shell_Position_5 : 1 Mask : Link_To 3 | Percent Percent: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Dark Specular Shell_Value_2 : Link_To 0 | Light Specular Shell_Value_3 : 0 Shell_Value_4 : 1 Shell_Value_5 : 0 } Gradient 10 : Mask_Gradient Percent { DarkData: 2, -3, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.4 Shell_Position_3 : 1 Shell_Position_4 : 0.75 Shell_Position_5 : 1 Mask : Link_To 3 | Percent Percent: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Dark Gloss Shell_Value_2 : Link_To 0 | Light Gloss Shell_Value_3 : 0 Shell_Value_4 : 1 Shell_Value_5 : 0 } Process 11 : Composite Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.02, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : 0.5 Invert : FALSE Color: Color_A : Link_To 0 | Dark Color_B : Link_To 0 | Light } Gradient 12 : Mask_Gradient Percent { DarkData: 2, -4, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.4 Shell_Position_3 : 1 Shell_Position_4 : 0.75 Shell_Position_5 : 1 Mask : Link_To 3 | Percent Percent: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Dark Diffuse Shell_Value_2 : Link_To 0 | Light Diffuse Shell_Value_3 : 0 Shell_Value_4 : 1 Shell_Value_5 : 0 } Shader 13 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.56 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 1 | Color Diffuse_Level : Link_To 12 | Percent Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : Link_To 9 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 10 | Percent Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : Link_To 8 | Percent Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 5 | Bump Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Dark Tweak : 0, 0, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Light Tweak : 255, 255, 255 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Dark Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Light Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Dark Reflective Tweak : 0.2 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Light Reflective Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Dark Specular Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Light Specular Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Dark Gloss Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Light Gloss Tweak : 0 }