DarkTree Rust Version: 2.00 Modified: 05/20/2001 Author: Skyler/Jane // A rusty surface. Use the fade tweak to get more weathered rust. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Shader 1 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 233, 233, 233 Light1_Rise : 0.472 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 154, 154, 154 Light2_Rise : 0.607 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Level Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 7 | Bump Alpha : 1 } Process 2 : Fade Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.125, 0, 0, 2.68221e-007 Trans_1 : 0, 0.125, 0, 2.68221e-007 Trans_2 : 0, 0, 0.125, 0 Common: Invert : FALSE Mask : Link_To 4 | Percent Color: Background : Link_To 3 | Color } Noise 3 : Rough Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2.00001, 0, 0, -9.98379e-007 Trans_1 : 0, 2, 0, -4.91731e-007 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.62 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.735 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 5 | Color High : Link_To 6 | Color } Noise 4 : Fractal_1 Percent { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, -2.98018e-008 Trans_1 : 0, 1, 0, -7.45046e-009 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Roughness : 0.766 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : Link_To 0 | Fade Contrast : 0.855 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Percent: Low : 0 High : 0.715 } Noise 5 : Fractal_1 Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 1.66893e-006 Trans_1 : 0, 2, 0, -5.96203e-008 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : 0.705 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.927 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Rust 1 High : Link_To 0 | Rust 2 } Noise 6 : Fractal_1 Color { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 2.38419e-007 Trans_1 : 0, 0.500001, 0, -1.49051e-008 Trans_2 : 0, 0, 0.500001, 0 Common: Roughness : 0.705 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.929 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Rust 3 High : Link_To 0 | Rust 4 } Noise 7 : Rough Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.75, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.75, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.75, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.65 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0.3 High : 1 Bump_Scale : 0.04 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Rust 1 Tweak : 75, 54, 44 Tweak : IF_COLOR Tweak : Rust 2 Tweak : 112, 61, 52 Tweak : IF_COLOR Tweak : Rust 3 Tweak : 80, 68, 61 Tweak : IF_COLOR Tweak : Rust 4 Tweak : 142, 77, 17 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Fade Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Level Tweak : 0.055 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.05 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 14 }