DarkTree Metal::GoldLeaf Version: 2.00 Modified: 10/30/2002 Author: Jane Lin // This darktree generates a gold leaf metal surface. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Manhattan Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : Link_To 4 | Percent Lacunarity_Lock : FALSE Density : 6 Block_Size : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : Link_To 3 | Percent Brightness : 0.44 Contrast : 0.7 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 0 | Gold 1 High : Link_To 0 | Gold 2 } Deform 2 : Warp Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.5 Distortion : 0.5 Scale_Factor : 1 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 1 | Color } Generator 3 : Fractal_Noise Function { DarkData: 3, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Percent: Roughness : 0.8 Lacunarity : 0.5 Input_Seed : 1 Vary_Regions : TRUE Repeat_Flag : FALSE } Noise 4 : Ether Percent { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Turbulence : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : 1 Percent: Low : 0 High : 1 } Natural 5 : Agate Bump { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : Link_To 9 | Percent Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.58 Contrast : 0.195 Input_Seed : 6 Bump: Low : 0 High : 0.5 Bump_Scale : 0.1 } Natural 6 : Clouds Color { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.67 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 6 Puff_Size : Link_To 8 | Percent Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.535 Contrast : 0.65 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 7 | Color Puff : 255, 255, 255 } Gradient 7 : Linear_Gradient Color { DarkData: 2, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0 Repeat_Flag : FALSE Color: Top : 0, 58, 179 Bottom : 255, 255, 128 } Gradient 8 : Linear_Gradient Percent { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0 Repeat_Flag : FALSE Percent: Top : 0.425 Bottom : 0 } Process 9 : Composite Percent { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Leaf Roughness Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0.25 Percent_B : 0.55 } Shader 10 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.165 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 255, 255, 255 Light2_Rise : 0.255 Light2_Rotate : 0.275 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : Link_To 0 | Metal Hightlight Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0.115 Environment : Link_To 6 | Color Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 5 | Bump Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Gold 1 Tweak : 236, 198, 125 Tweak : IF_COLOR Tweak : Gold 2 Tweak : 136, 97, 42 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Leaf Roughness Tweak : 0.75 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.05 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Metal Hightlight Tweak : 0.75 }