DarkTree Hickory flooring Version: 2.00 Modified: 10/30/2002 Author: Ron Wolfe // No Comment Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Natural 1 : Agate Color { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1.66667, 0, 0, -0.916667 Trans_1 : 0, 0.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.6 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.3 Contrast : 0.6 Input_Seed : 10 Color: Low : Link_To 0 | Color 3 High : Link_To 0 | Color 4 } Natural 2 : Agate Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2.08333, 0, 0, -1.33333 Trans_1 : 0, 0.2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.6 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.4 Contrast : 0.5 Input_Seed : 13 Color: Low : Link_To 0 | Color 1 High : Link_To 0 | Color 2 } Process 3 : Composite Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 4 | Percent Invert : FALSE Color: Color_A : Link_To 1 | Color Color_B : Link_To 2 | Color } Pattern 4 : Stripes Percent { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : -8.74228e-008, 2, 0, 0 Trans_1 : -2, -8.74228e-008, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Center : 0.5 Width : 0.5 Blend_Function : 0 Percent: Stripe : 1 Background : 0 } Pattern 5 : Bricks Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : -4.37114e-008, 1, 0, -1.25 Trans_1 : -1, -4.37114e-008, 0, 0.13 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Width : 10 Height : 0.25 Depth : 1 Row_Shift : 0.75 Mortar_Width : Link_To 6 | Percent Blend_Function : Link_To 8 | Percent Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Bump: Brick : 0 Mortar : 0 Bevel_Width : Link_To 6 | Percent Bevel_Profile : Link_To 8 | Percent Bump_Scale : 1 } Process 6 : Composite Percent { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : -4.37114e-008, -1, 0, 0.13 Trans_1 : 1, -4.37114e-008, 0, 1.25 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Plank Gaps Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0 Percent_B : 0.2 } Shader 7 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.625 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 3 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 5 | Bump Alpha : 1 } Generator 8 : S_Curve Function { DarkData: 2, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 111, 55, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 240, 225, 202 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 3 Tweak : 111, 60, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 4 Tweak : 255, 235, 215 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Plank Gaps Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.15 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.15 }