DarkTree colortile Version: 2.00 Modified: 11/05/2002 Author: Patrick Lichtenecker // bathtile with shuffled colors Pref_Map: Frame Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Process 1 : Composite Percent { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Mortar Width Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0 Percent_B : 0.25 } Shader 2 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 3 | Color Diffuse_Level : Link_To 4 | Percent Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.1 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : Link_To 0 | Reflectivity Environment : Link_To 5 | Color Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 6 | Bump Alpha : 1 } Deform 3 : Warp Color { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.8 Distortion : 0.03 Scale_Factor : 0.51 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Background : Link_To 7 | Color } Natural 4 : Clouds Percent { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 3.7037, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 3.7037, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 3.7037, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Density : 6 Puff_Size : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Percent: Background : 0.94659 Puff : 0.677 } Natural 5 : Clouds Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 3.7037, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 3.7037, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 3.7037, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Density : 6 Puff_Size : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Background : 120, 0, 113 Puff : 255, 255, 255 } Deform 6 : Warp Bump { DarkData: 1, -2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.8 Distortion : 0.03 Scale_Factor : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Background : Link_To 8 | Bump } Pattern 7 : Polyhedra Color { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Mortar_Width : Link_To 1 | Percent X_Shift : 1 Y_Shift : 0.01 Squish : 0.5 Scale_Factor : 0.25 Blend_Function : 0 2D_Pattern : TRUE Sampling_Options : NONE Color: Block : Link_To 9 | Color Mortar : Link_To 10 | Color } Pattern 8 : Polyhedra Bump { DarkData: 2, -2, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Mortar_Width : Link_To 1 | Percent X_Shift : 1 Y_Shift : 0.01 Squish : 0.5 Scale_Factor : 0.25 Blend_Function : 0 2D_Pattern : TRUE Sampling_Options : NONE Bump: Block : Link_To 11 | Bump Mortar : Link_To 12 | Bump Bump_Scale : 0.2 Bevel_Width : Link_To 1 | Percent Bevel_Profile : Link_To 13 | Percent } Control 9 : Shuffle_Translate Color { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Input_Seed : 1 X_Amount : 0.2 Y_Amount : 0.2 Z_Amount : 0 Color: Background : Link_To 14 | Color } Noise 10 : Fractal Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, -1.42 Common: Roughness : 0.9 Lacunarity : 1 Lacunarity_Lock : TRUE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.8 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : 106, 100, 93 High : 178, 169, 160 } Gradient 11 : Elevation_Gradient Bump { DarkData: 3, -3, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Number_Of_Shells : 5 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.29 Shell_Position_3 : 0.59 Shell_Position_4 : 0.89 Shell_Position_5 : 2.4 Elevation : Link_To 15 | Bump Bump: Shell_Value_1 : 0 Shell_Value_2 : 0.5 Shell_Value_3 : 0 Shell_Value_4 : 0.5 Shell_Value_5 : 0 Bump_Scale : 1 } Noise 12 : Fractal Bump { DarkData: 4, -2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, -2.24 Common: Roughness : 0.506 Lacunarity : 1 Lacunarity_Lock : TRUE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.8 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 1 } Generator 13 : S_Curve Function { DarkData: 3, -2, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Natural 14 : Agate Color { DarkData: 4, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.58 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Tile Color High : Link_To 16 | Color } Noise 15 : Fractal Bump { DarkData: 4, -3, 200 Transform: Trans_0 : 3.77359, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 3.77359, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 3.77359, 0 Common: Roughness : 0.267 Lacunarity : 1 Lacunarity_Lock : TRUE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.8 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 0.4 } Control 16 : Randomizer Color { DarkData: 5, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Hue_Minimum : 0.149 Hue_Maximum : 0.8 Saturation_Minimum : 0.075 Saturation_Maximum : 0.7 Value_Minimum : 0.4 Value_Maximum : 0.6 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Tile Color Tweak : 0, 25, 90 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Mortar Width Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.347 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.2 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Reflectivity Tweak : 0 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 1 }