DarkTree Rusty Grate Version: 2.00 Modified: 05/23/2001 Author: Jane Lin // A metal/painted grate with alpha. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Pattern 1 : Bricks Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Width : 1 Height : 1 Depth : 1 Row_Shift : 1 Mortar_Width : Link_To 0 | Grate Width Blend_Function : 0 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Color: Brick : 128, 128, 128 Mortar : Link_To 11 | Color } Shader 2 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 233, 233, 233 Light1_Rise : 0.57 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 154, 154, 154 Light2_Rise : 1 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 1 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Level Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 3 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Grate Glossiness Metal_Highlight : Link_To 0 | Metal Highlight Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 9 | Bump Alpha : Link_To 12 | Percent } Pattern 3 : Bricks Percent { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Width : 1 Height : 1 Depth : 1 Row_Shift : 1 Mortar_Width : Link_To 0 | Grate Width Blend_Function : 0 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Percent: Brick : 0 Mortar : Link_To 15 | Percent } Process 4 : Fade Color { DarkData: 4, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0.249999, 0, 0, 2.68221e-007 Trans_1 : 0, 0.249999, 0, 2.68221e-007 Trans_2 : 0, 0, 0.249999, 0 Common: Invert : FALSE Mask : Link_To 6 | Percent Color: Background : Link_To 5 | Color } Noise 5 : Rough Color { DarkData: 5, -1, 200 Transform: Trans_0 : 2.00001, 0, 0, -9.98379e-007 Trans_1 : 0, 2, 0, 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0 | Seed Bump: Low : 0 High : Link_To 14 | Bump Bump_Scale : 0.3 } Noise 14 : Rough Bump { DarkData: 3, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.5, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.65 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0.3 High : 1 Bump_Scale : 0.3 } Noise 15 : Fractal Percent { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.8 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : Link_To 19 | Percent Contrast : 0.98 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Percent: Low : Link_To 0 | Grate Specular High : 0 } Noise 16 : Fractal Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 1 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.7 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 18 | Color High : Link_To 17 | Color } Process 17 : Add Color { DarkData: 5, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Color: Color_A : Link_To 0 | Grate Color Color_B : 0, 0, 0 } Process 18 : Darken Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 36, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Invert : FALSE Mask : 0.5 Color: Background : Link_To 17 | Color } Process 19 : Composite Percent { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Rustiness Invert : FALSE Percent: Percent_A : 0.25 Percent_B : 0.65 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Grate Color Tweak : 187, 187, 198 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Rustiness Tweak : 0.55 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Grate Width Tweak : 0.3 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Level Tweak : 0.95 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Grate Specular Tweak : 0.775 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Grate Glossiness Tweak : 0.05 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Metal Highlight Tweak : 0.855 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 20 }