DarkTree ChainLink Version: 2.00 Modified: 05/23/2001 Author: Skyler Swanson // This darktree generates a chain link fence with alpha. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Pattern 1 : Weave Bump { DarkData: 1, 2, 200 Transform: Trans_0 : 0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_1 : -0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Y_Strip_Width : 0.17 X_Strip_Width : 0.17 Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Bump: Y_Strip : Link_To 6 | Bump X_Strip : Link_To 6 | Bump Background : 0 Y_Strip_Bevel : Link_To 8 | Percent X_Strip_Bevel : Link_To 8 | Percent Y_Weave_Bevel : Link_To 9 | Percent X_Weave_Bevel : Link_To 9 | Percent Bump_Scale : 0.4 } Pattern 2 : Weave Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_1 : -0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Y_Strip_Width : 0.17 X_Strip_Width : 0.17 Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Color: Y_Strip : Link_To 10 | Color X_Strip : Link_To 5 | Color Background : 0, 0, 0 } Pattern 3 : Weave Percent { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_1 : -0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Y_Strip_Width : 0.17 X_Strip_Width : 0.17 Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Percent: Y_Strip : Link_To 15 | Percent X_Strip : Link_To 15 | Percent Background : 0 } Pattern 4 : Weave Percent { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_1 : -0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Y_Strip_Width : 0.17 X_Strip_Width : 0.17 Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Percent: Y_Strip : 0.7 X_Strip : 0.7 Background : 0 } Noise 5 : Fractal Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.0277778, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 10, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 1 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.7 Input_Seed : 5 Color: Low : 65, 65, 65 High : Link_To 12 | Color } Noise 6 : Rough Bump { DarkData: 2, 2, 200 Transform: Trans_0 : 0.707109, -0.707109, 0, 0 Trans_1 : 0.707109, 0.707109, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : Link_To 16 | Bump } Shader 7 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.85 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0.635 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : Link_To 4 | Percent Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 3 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.03 Metal_Highlight : 1 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 1 | Bump Alpha : Link_To 14 | Percent } Generator 8 : Round Function { DarkData: 3, 3, 200 Common: Input : 0 Frequency : 0.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } Generator 9 : Bell Function { DarkData: 2, 3, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1.5 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 1 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE Skew : 0.5 } Noise 10 : Fractal Color { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0, 0.0277778, 0, 0 Trans_1 : -10, -6.74349e-007, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 1 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.7 Input_Seed : 6 Color: Low : 65, 65, 65 High : Link_To 11 | Color } Control 11 : Randomizer Color { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : -12.7279, -0.0353554, 0, 0 Trans_1 : 12.7279, -0.0353554, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Input_Seed : 1 Color: Hue_Minimum : 0.05 Hue_Maximum : 0.125 Saturation_Minimum : 0 Saturation_Maximum : 0.12 Value_Minimum : 0.775 Value_Maximum : 1 } Control 12 : Randomizer Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 12.7279, -0.0353554, 0, 0 Trans_1 : 12.7279, 0.0353554, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Input_Seed : 3 Color: Hue_Minimum : 0.05 Hue_Maximum : 0.125 Saturation_Minimum : 0 Saturation_Maximum : 0.12 Value_Minimum : 0.775 Value_Maximum : 1 } Noise 13 : Fractal_1 Percent { DarkData: 4, 1, 200 Transform: Trans_0 : 5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.333334, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.78 Input_Seed : 1 Percent: Low : 0.05 High : 0.1 } Pattern 14 : Weave Percent { DarkData: 1, 3, 200 Transform: Trans_0 : 0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_1 : -0.707105, 0.707105, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Y_Strip_Width : 0.17 X_Strip_Width : 0.17 Width : 0.5 Height : 0.5 Depth : 0.5 Sampling_Options : NONE Mapping_Type : PLANAR_2D Percent: Y_Strip : 1 X_Strip : 1 Background : 0 } Process 15 : Lighten Percent { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.707109, -0.707109, 0, 0 Trans_1 : 0.707109, 0.707109, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Invert : FALSE Mask : Link_To 0 | Shinyness Percent: Background : Link_To 13 | Percent } Process 16 : Composite Bump { DarkData: 3, 2, 200 Transform: Trans_0 : 0.999999, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.999999, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Blend_Function : 0.5 Mask : Link_To 0 | Roughness Invert : FALSE Bump: Bump_A : 0 Bump_B : 3 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_PERCENT Tweak : Roughness Tweak : 0.165 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Shinyness Tweak : 0.51 }