DarkTree Smooth Coral Version: 2.00 Modified: 08/13/2002 Author: Jane Lin // This 3D texture is something I came up while experimenting with // coral. It has a shallow bump Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 3 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Fractal Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 5, 0 Common: Roughness : 0.07 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : Link_To 2 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Color 2 High : Link_To 0 | Color 1 } Generator 2 : Sine_Wave Function { DarkData: 2, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 5.3 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : Link_To 0 | Crawl Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Noise 3 : Fractal Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 5, 0 Common: Roughness : 0.07 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : Link_To 6 | Percent Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : Link_To 4 | Bump High : Link_To 5 | Bump Bump_Scale : 0.2 } Noise 4 : Rough Bump { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.2, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.4 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0 High : 0.55 Bump_Scale : 0.55 } Noise 5 : Fractal_1 Bump { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.2, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0.5 High : 1 Bump_Scale : 1 } Generator 6 : Sine_Wave Function { DarkData: 2, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 5.3 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : Link_To 0 | Crawl Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE } Shader 7 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.78 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 1 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 0 | Luminosity Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 3 | Bump Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 231, 251, 168 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 0, 128, 64 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Luminosity Tweak : 0.1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Crawl Tweak : 0.25 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 1 }