DarkTree Old Bone Version: 2.00 Modified: 08/31/2002 Author: Mark Naivar // Old Pitted Bone. Pref_Map: Cylindrical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Feet Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Fractal Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.6 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.7 Contrast : 0.838 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Low : 0 High : Link_To 4 | Bump Bump_Scale : 1 } Noise 2 : Fractal Percent { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.6 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.7 Contrast : 0.838 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Percent: Low : 0 High : Link_To 5 | Percent } Natural 3 : Pumice Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Pit_Depth : Link_To 0 | Pit Depth Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Pit_Size : Link_To 0 | Pit Size Density : 3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Pit : Link_To 0 | Dark Bone Background : Link_To 0 | Light Bone } Natural 4 : Pumice Bump { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Pit_Depth : Link_To 0 | Pit Depth Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Pit_Size : Link_To 0 | Pit Size Density : 3 Strata_Function : Link_To 8 | Percent Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Bump: Pit : 0.9 Background : 1 Bump_Scale : 0.1 } Natural 5 : Pumice Percent { DarkData: 2, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Pit_Depth : Link_To 0 | Pit Depth Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Pit_Size : Link_To 0 | Pit Size Density : 3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Percent: Pit : 0 Background : Link_To 0 | Specular } Shader 6 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 7 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 2 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 1 | Bump Alpha : 1 } Noise 7 : Fractal Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 10, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.6 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.7 Contrast : 0.838 Input_Seed : Link_To 0 | Seed Color: Low : Link_To 0 | Dark Bone High : Link_To 3 | Color } Generator 8 : S_Curve Function { DarkData: 3, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Light Bone Tweak : 255, 255, 255 Tweak : IF_COLOR Tweak : Dark Bone Tweak : 137, 137, 137 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Pit Size Tweak : 0.05 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Pit Depth Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.2 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.1 Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 1 }