DarkTree Hot Rust Version: 2.00 Modified: 08/14/2002 Author: Csaba Szamosy // No Comment. 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Percent { DarkData: 2, 3, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Percent: Background : Link_To 10 | Percent } } Trigger_Bank: 1, 75 Tweaker { Tweak : IF_INT Tweak : Seed Tweak : 16 Tweak : IF_COLOR Tweak : Metal Tweak : 120, 103, 71 Tweak : IF_COLOR Tweak : Rust 1 Tweak : 255, 128, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Rust 2 Tweak : 200, 200, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Rust 3 Tweak : 128, 64, 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Metal Specular Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Rust Specular Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Metal Highlight Tweak : 1 }