DarkTree Creepy Version: 2.00 Modified: 05/18/2001 Author: DarkSim - August // A creepy looking melted surface. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Natural 1 : Lumps Bump { DarkData: 3, 2, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Lump_Size : 0.105 Density : Link_To 0 | Knot Density Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Sampling_Options : NONE Bump: Background : 0 Lumps : 1 Bump_Scale : 0.2 Bevel_Profile : 0 } Noise 2 : Fractal Bump { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.62 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : 1 Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 0.5 } Process 3 : Subtract Bump { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.25, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.25, 0 Common: Bump: Bump_A : Link_To 2 | Bump Bump_B : Link_To 1 | Bump } Natural 4 : Lumps Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Lump_Size : 0.3 Density : Link_To 0 | Knot Density Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Sampling_Options : NONE Color: Background : Link_To 5 | Color Lumps : Link_To 6 | Color } Noise 5 : Fractal Color { DarkData: 3, -1, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.68 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.81 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 0 | Background 1 High : Link_To 0 | Background 2 } Noise 6 : Fractal Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.5, 0 Common: Roughness : 0.68 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.81 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 0 | Knot 1 High : Link_To 0 | Knot 2 } Deform 7 : Waver Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Distortion : Link_To 0 | Distortion Scale_Factor : 2 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Background : Link_To 4 | Color } Deform 8 : Waver Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Distortion : Link_To 0 | Distortion Scale_Factor : 2 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Bump: Background : Link_To 3 | Bump } Shader 9 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.49 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 255, 255, 255 Light2_Rise : 0.13 Light2_Rotate : 0.21 Surface_Color : Link_To 7 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 8 | Bump Alpha : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Knot 1 Tweak : 60, 45, 30 Tweak : IF_COLOR Tweak : Knot 2 Tweak : 10, 10, 10 Tweak : IF_COLOR Tweak : Background 1 Tweak : 124, 92, 61 Tweak : IF_COLOR Tweak : Background 2 Tweak : 105, 105, 105 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Knot Density Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Distortion Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.2 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.3 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 1 }