DarkTree Energia Version: 2.00 Modified: 10/30/2002 Author: Skyler Swanson // A strange energy field. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Fractal Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Roughness : 0.555 Lacunarity : 1 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.77 Input_Seed : 2 Color: Low : Link_To 0 | Color 1 High : Link_To 0 | Color 2 } Noise 2 : Fractal Percent { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.25, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.25, 0 Common: Roughness : 0.365 Lacunarity : 1 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : Link_To 6 | Percent Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : 1 Percent: Low : 0 High : 0.35 } Natural 3 : Venation Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 8, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 8, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 8, 0 Common: Roughness : Link_To 0 | Detail Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : Link_To 0 | Density Vein_Width : Link_To 2 | Percent Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 0 | Dark Veins : Link_To 4 | Color } Deform 4 : Turbulence Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.125, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.125, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.125, 0 Common: Turbulence : 0.5 Density : 0.59 Distortion : 0.63 Scale_Factor : 1 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 1 | Color } Shader 5 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 0, 0, 0 Light1_Rise : 0.4 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 3 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 0 | Luminosity Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : 0 Alpha : 1 } Generator 6 : S_Curve Function { DarkData: 3, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 4 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : Link_To 0 | Darkness Phase_Min : 0 Phase_Max : 3 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 1 Tweak : 128, 255, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Color 2 Tweak : 255, 128, 255 Tweak : IF_COLOR Tweak : Dark Tweak : 0, 0, 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Darkness Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Detail Tweak : 0.7 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Luminosity Tweak : 1 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0 Tweak : IF_INT Tweak : Density Tweak : 1 }