DarkTree Dirt Version: 2.00 Modified: 05/16/2001 Author: DarkSim - Skyler Swanson // A nice dirt texture. Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Inches Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Rough Color { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, -4.76837e-007 Trans_1 : 0, 2, 0, 2.98102e-008 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.62 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.735 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 3 | Color High : Link_To 0 | Dirt 4 } Noise 2 : Rough Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, -1.94 Trans_1 : 0, 2, 0, 2.98102e-008 Trans_2 : 0, 0, 2, -1.5 Common: Lacunarity : 0.6 Lacunarity_Lock : FALSE Roughness : 0.62 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.7 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 0 | Dirt 5 High : Link_To 0 | Dirt 3 } Noise 3 : Fractal_1 Color { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 1.66893e-006 Trans_1 : 0, 2, 0, -5.96203e-008 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Common: Roughness : 0.705 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.94 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 0 | Dirt 1 High : Link_To 0 | Dirt 2 } Noise 4 : Worm_Sign Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Brightness : Link_To 0 | Color Skew Contrast : 0.5 Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Color: Low : Link_To 1 | Color High : Link_To 2 | Color } Shader 5 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 4 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0 Specular_Level : Link_To 0 | Specular Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 6 | Bump Alpha : 1 } Natural 6 : Pumice Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Pit_Depth : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Pit_Size : 0.25 Density : 3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Input_Seed : Link_To 0 | Random Seed Bump: Pit : 0 Background : 1 Bump_Scale : 0.1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Dirt 1 Tweak : 80, 68, 61 Tweak : IF_COLOR Tweak : Dirt 2 Tweak : 75, 54, 44 Tweak : IF_COLOR Tweak : Dirt 3 Tweak : 167, 102, 44 Tweak : IF_COLOR Tweak : Dirt 4 Tweak : 156, 126, 97 Tweak : IF_COLOR Tweak : Dirt 5 Tweak : 95, 47, 24 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Color Skew Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.2 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.05 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 Tweak : IF_INT Tweak : Random Seed Tweak : 1 }