DarkTree Lava Rock Version: 2.00 Modified: 11/05/2002 Author: Skyler Swanson // A simple hot rock texture I came up with while playing around // with the Gravel component. Pref_Map: Frame Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Meters Heading: 0 Pitch: 0 { Natural 1 : Gravel Bump { DarkData: 1, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Rock_Height : 0.5 Gap_Size : 0.65 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.025 Contrast : 0.5 Bump: Background : 0 Rocks : Link_To 8 | Bump Bump_Scale : 0.5 } Natural 2 : Gravel Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Rock_Height : 0.5 Gap_Size : 0.65 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.717 Color: Background : Link_To 4 | Color Rocks : Link_To 6 | Color } Natural 3 : Gravel Percent { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Rock_Height : 0.5 Gap_Size : 0.65 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Percent: Background : 0.5 Rocks : 0 } Natural 4 : Pumice Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1.38889, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.38889, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.38889, 0 Common: Pit_Depth : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.387 Pit_Size : 0.25 Density : 3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Input_Seed : 1 Color: Pit : 255, 200, 1 Background : 255, 85, 0 } Natural 5 : Gravel Percent { DarkData: 1, -2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Input_Seed : 1 Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Rock_Height : 0.5 Gap_Size : 0.65 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.322 Contrast : 0.783 Percent: Background : 0 Rocks : 0.4 } Natural 6 : Agate Color { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 14.5349, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 14.5349, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 14.5349, 0 Common: Roughness : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.617 Input_Seed : 1 Color: Low : 0, 0, 0 High : 84, 79, 63 } Shader 7 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.7 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 128, 128, 128 Light2_Rise : 0.03 Light2_Rotate : 0.15 Surface_Color : Link_To 2 | Color Diffuse_Level : 1 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 3 | Percent Specular_Level : Link_To 5 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.4 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 1 | Bump Alpha : 1 } Natural 8 : Pumice Bump { DarkData: 2, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Pit_Depth : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : TRUE Roughness : 0.5 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Pit_Size : 0.25 Density : 3 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Input_Seed : 1 Bump: Pit : 1.07 Background : 1 Bump_Scale : 1 } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { }