DarkTree Spotted Fur Version: 2.00 Modified: 08/13/2002 Author: // No Comment Pref_Map: Planar Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Feet Heading: 0 Pitch: 0 { Noise 1 : Fractal Color { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.5, 0 Common: Roughness : 0.8 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.83 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 9 | Color High : Link_To 0 | Spot Color } Noise 2 : Fractal Color { DarkData: 2, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1.5, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.5, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.5, 0 Common: Roughness : 0.8 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.83 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 0 | Hide Color High : Link_To 6 | Color } Noise 3 : Fractal Bump { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.0625, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Roughness : 0.8 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : 1 Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 0.3 } Natural 4 : Clouds Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1.33333, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.33333, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.33333, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 3 Puff_Size : Link_To 0 | Spot Size Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.89 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 2 | Color Puff : Link_To 1 | Color } Shader 5 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 2, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 2, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 2, 0 Color: Light1_Color : 240, 240, 240 Light1_Rise : 0.4 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 4 | Color Diffuse_Level : 0.9 Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : 0.4 Specular_Level : 0.15 Specular_Function : 0.5 Glossiness : 0.15 Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 3 | Bump Alpha : 1 } Natural 6 : Clouds Color { DarkData: 3, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1.33333, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1.33333, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1.33333, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Density : 2 Puff_Size : 0.5 Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.89 Input_Seed : 1 Color: Background : Link_To 8 | Color Puff : Link_To 7 | Color } Noise 7 : Fractal_1 Color { DarkData: 4, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.375, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.375, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.375, 0 Common: Roughness : 0.5 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.6 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 11 | Color High : Link_To 12 | Color } Noise 8 : Fractal Color { DarkData: 4, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.75, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.75, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.75, 0 Common: Roughness : 0.8 Lacunarity : 0.5 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : 0 Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.83 Input_Seed : 1 Color: Low : Link_To 0 | Hide Color High : Link_To 10 | Color } Process 9 : HSV_Attractor Color { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.250001, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.250001, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.250001, 0 Color: Background : Link_To 0 | Spot Color Target : 0, 0, 0 Hue_Invert : FALSE Sat_Invert : FALSE Val_Invert : FALSE Hue_Amount : 0 Sat_Amount : 0.8 Val_Amount : 0.8 } Process 10 : HSV_Attractor Color { DarkData: 5, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.250001, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.250001, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.250001, 0 Color: Background : Link_To 0 | Hide Color Target : 255, 255, 255 Hue_Invert : FALSE Sat_Invert : FALSE Val_Invert : FALSE Hue_Amount : 0 Sat_Amount : 0.8 Val_Amount : 0.8 } Process 11 : HSV_Attractor Color { DarkData: 5, 1, 200 Transform: Trans_0 : 0.500003, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.500003, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.500003, 0 Color: Background : Link_To 12 | Color Target : 0, 0, 0 Hue_Invert : FALSE Sat_Invert : FALSE Val_Invert : FALSE Hue_Amount : 0 Sat_Amount : 0.8 Val_Amount : 0.8 } Process 12 : Hue_Rotate Color { DarkData: 6, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Invert : FALSE Amount : 0.45 Color: Background : Link_To 0 | Hide Color } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_PERCENT Tweak : Spot Size Tweak : 0.5 Tweak : IF_COLOR Tweak : Hide Color Tweak : 40, 111, 11 Tweak : IF_COLOR Tweak : Spot Color Tweak : 127, 63, 63 }