DarkTree Alien Skin Version: 2.00 Modified: 05/15/2003 Author: Skyler Swanson // This darktree generates a strange abstract skin. Pref_Map: Spherical Rep_Frame: 1 Type: Shaded Source: SHADER Aspect_Width: 10 Aspect_Height: 10 Scale: 1 Unit_Scale: Feet Heading: 0 Pitch: 0 { Generator 1 : Round Function { DarkData: 4, 0, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1.55 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : Link_To 0 | Skin Crawl Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : TRUE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : TRUE } Noise 2 : Fractal Bump { DarkData: 3, 0, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Common: Roughness : 0.365 Lacunarity : 0.675 Lacunarity_Lock : FALSE Strata_Function : Link_To 1 | Percent Blend_Function : 0 Brightness : 0.5 Contrast : 0.5 Input_Seed : 1 Bump: Low : 0 High : 1 Bump_Scale : 0.3 } Gradient 3 : Elevation_Gradient Color { DarkData: 1, 0, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 3 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.05 Shell_Position_3 : 0.25 Shell_Position_4 : 0.6 Shell_Position_5 : 0.8 Elevation : Link_To 4 | Bump Color: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Skin Color 1 Shell_Value_2 : Link_To 0 | Skin Color 2 Shell_Value_3 : Link_To 0 | Skin Color 3 Shell_Value_4 : 255, 0, 0 Shell_Value_5 : 0, 255, 0 } External 4 : Cache Bump { DarkData: 2, 0, 200 Transform: Trans_0 : 0.25, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 0.25, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 0.25, 0 Common: Bump: Background : Link_To 2 | Bump } Shader 5 : DarkTree_Shader Color { DarkData: 0, 0, 200 Transform: Trans_0 : 4, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 4, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 4, 0 Color: Light1_Color : 255, 255, 255 Light1_Rise : 0.355 Light1_Rotate : 0.85 Light2_Color : 0, 0, 0 Light2_Rise : 0 Light2_Rotate : 0 Surface_Color : Link_To 3 | Color Diffuse_Level : Link_To 0 | Diffuse Diffuse_Function : 0.5 Luminosity : Link_To 6 | Percent Specular_Level : Link_To 7 | Percent Specular_Function : 0.5 Glossiness : Link_To 0 | Glossiness Metal_Highlight : 0 Anisotropy : 0 Anisotropic_Direction : 0 Reflectivity : 0 Environment : 180, 180, 240 Transparency : 0 Refraction : 1.5 Clear_Coat_Level : 0 Clear_Coat_Glossiness : 0.4 Clear_Coat_Thickness : 0 Clear_Coat_Smoothing : 0 Surface_Bump : Link_To 8 | Bump Alpha : 1 } Gradient 6 : Elevation_Gradient Percent { DarkData: 1, 1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : Link_To 9 | Percent Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.3 Shell_Position_3 : 0.25 Shell_Position_4 : 0.6 Shell_Position_5 : 0.8 Elevation : Link_To 4 | Bump Percent: Shell_Value_1 : 0 Shell_Value_2 : Link_To 0 | Luminosity Shell_Value_3 : 1 Shell_Value_4 : 1 Shell_Value_5 : 1 } Gradient 7 : Elevation_Gradient Percent { DarkData: 1, 2, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Number_Of_Shells : 2 Enable_Clamps : TRUE Blend_Function : 0 Shell_Position_1 : 0 Shell_Position_2 : 0.1 Shell_Position_3 : 0.25 Shell_Position_4 : 0.6 Shell_Position_5 : 0.8 Elevation : Link_To 4 | Bump Percent: Shell_Value_1 : Link_To 0 | Specular Shell_Value_2 : 0 Shell_Value_3 : 1 Shell_Value_4 : 1 Shell_Value_5 : 1 } Process 8 : Multiply Bump { DarkData: 1, -1, 200 Transform: Trans_0 : 1, 0, 0, 0 Trans_1 : 0, 1, 0, 0 Trans_2 : 0, 0, 1, 0 Common: Bump: Bump_A : 0.4 Bump_B : Link_To 4 | Bump } Generator 9 : Linear Function { DarkData: 2, 1, 200 Common: Input : 0 Frequency : 1.6 Amplitude : 0.5 Phase_Amount : 0 Phase_Min : 0 Phase_Max : 1 Shift : 0.5 Upper_Clamp : 1 Lower_Clamp : 0 Invert : FALSE Reverse : FALSE Generator: Repeat_Flag : FALSE } } Trigger_Bank: 1, 1 Tweaker { Tweak : IF_COLOR Tweak : Skin Color 1 Tweak : 128, 64, 64 Tweak : IF_COLOR Tweak : Skin Color 2 Tweak : 255, 0, 0 Tweak : IF_COLOR Tweak : Skin Color 3 Tweak : 0, 255, 0 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Skin Crawl Tweak : 0.5 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Specular Tweak : 0.95 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Glossiness Tweak : 0.4 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Luminosity Tweak : 0.75 Tweak : IF_PERCENT Tweak : Diffuse Tweak : 1 }